Vanesa se u svom radu bavila ulogom vode i  očuvanja njenog prirodnog toka. Tehnički je rad izvela koristeći već postojeće predmete koji bi vjerovatno završili na otpadu te tako ih pružila novi život u obliku estetski vrlo privlačne postavke.


Primjedbe

  1. Priroda oko nas je živo biće koje raste, mijenja se i razvija isto kao i mi. Često zaboravimo na to da je naša okolina zapravo ogledalo nas samih.Ako nekada pomislimo da su drvo ispred zgrade ili ona trava koju gazimo samo predmeti onda smo se prevarili. Oni su itekako živi i zaista mogu da osjećaju.
    Uprkos ljudima koji često uništavaju našu okolinu,bacanjem smeća,požarima i slično,ja sam napravila baš ovo u znak kako je priroda ljepša kada je čista,zatim ovo zelenilo je mnogo ljepše vidjeti već izgorene površine.Zatim voda koja je jako čista na ovom radu,dok u stvarnosti većinom nije.Na svom radu ja sam malo uljepšala našu stvarnost,nažalost ali je tako.Trudimo se da zaista naša priroda bude čista i puna zelenih površina!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi